2013年9月29日日曜日

Morning Light of Fuji Autumn  



ブログ始めました!!
タンブラーとの平行??でやっていきたいと思います★
まだまだなブログですが良かったら見てください。
日本の景色や自然、ポートレートまで!!
自分が見てきたものをブログにできたらいいなと思ってます。

まず一回目の写真!!




『Morning Light of Fuji Autumn』

今朝、日本の富士山と朝明けを撮りました。
霧に隠れて見えないかな?と思いましたが、姿を現してくれました。
やっぱり富士山は綺麗です。
秋のすすきに朝日が射してキラキラしてました。


ロケ地 山梨 日本

撮影者 深澤銀二

Blog start.
I would like to do by parallel to a tumbler.
Please see, if good, although it is a still far blog.
Up to a scene and nature of Japan, and a portrait!!
I think that what he has seen should just be made to a blog.
First, the first photograph!!
"Morning Light of Fuji Autumn"
Mt. Fuji in Japan and the morning light were photographed this morning.
It appeared, although the kana ? which hides and is not visible to fog was thought.
Mt. Fuji is beautiful too.
The morning sun was shining and shining to the Japanese pampas grass of autumn.

Location site Yamanashi Japan

Photography person Fukasawa Ginji





photo blog -日常の風景-
by Ginji Fukasawa

0 件のコメント: