2014年7月27日日曜日

富士祭り 富士市の花火

今日は地元の祭りでした。
花火を撮るのは久しぶりだったし、レンズも一本しか持ってなかったので
望遠のみで撮影しました。

うまく撮れたかな?と思います。
ムービーも撮影してたので写真はそんなに撮りませんでした。

ロケ地  静岡県富士市 富士祭り
フォトグラファー 深澤銀二



It was a festival of local today.
Take the fireworks It was after a long time, and so had only one lens also
I was taken with a telephoto only.

I wonder if I got well? I think.
I did not take so much therefore photograph was also taken movie.

Location shizuoka japan
Photographer GinjiFukasawa



写真 ブログランキングへ




photo blog -日常の風景-
by Ginji Fukasawa


0 件のコメント: