2013年10月15日火曜日

Morning Fuji -朝明けと富士-




先日静岡で富士山と言ったらここ!!!
と言わんばかりの場所に行ってきたときの写真です。



先日クラブでの撮影もあるていど終わり天気予報を見ていたところ、朝なんと!!晴れじゃないっすか!!!


雨上がりに素敵な富士山を拝める場所に行きたい!!
そう思い、クラブを後にして
帰り道にある、富士山が綺麗に見える山にロケハンしに行きました。

私以外とタフなんですw

夜中に着いたのに人がたくさん!!
車も停められず、下の方に停めて重い機材を担ぎ山を登りました。

雲もなし朝日もばっちり。
雲海もばっちり!!
すこしだけ赤く染まってくれました^^

もっと雲海が出てればもっと綺麗だったんだろうなーとおもい綺麗な景色を見て帰宅しました。
次もこようと思いました。

ロケ地 静岡
撮影者 深澤銀二



It went to the place in which Mt. Fuji in Japan looks finely to shoot location early morning after the rain [ on the other day ].
Although it reached in the dead of night, there are a lot of people!!
A car was not parked, either, but it stopped to the lower one, heavy equipment was shouldered, and the mountain was climbed.
Clouds and the nothing morning sun are cinch.
A sea of clouds is also a cinch!!
Only a few dyed red ^^
When the sea of clouds had come out more, he thought that he would be more beautiful, and the beautiful scene was seen and it went home.
I think that the next will also come.
Location site Shizuoka
Photographer GinjiFukasawa





写真 ブログランキングへ




photo blog -日常の風景-
by Ginji Fukasawa

2 件のコメント:

ヒデサク さんのコメント...

大好きな富士山の写真が沢山で癒やされました!
素敵な写真ばかりですね☆

Unknown さんのコメント...

ありがとうございます^_^
またみてくださいね★