2013年10月16日水曜日

Quiet Night -静かなる夜-

皆様台風大丈夫だったでしょうか?
私の住んでるところは朝強風だったくらいで平気でした。
けっこう大きめい台風26号、、
台風最近多いですが、日本は大丈夫なのでしょうか、、、



さて今日の写真を!!!



日本の工場夜景で有名な神奈川にて撮影をしました。
ここには何度か訪れてますが、いつきても圧倒されてしまいます。
ここは工場夜景を船から眺めるツアーもあるくらいです。
夜景の好きな方はぜひ一度訪れてみてください。

ロケ地 神奈川
撮影者 深澤銀二

The other day, a photograph was taken in Kanagawa famous for a factory night view of Japan.
Although visited here several times, it will be overwhelmed whenever it may come.
The tour on which it looks at a factory night view here from a ship is also a certain grade.
Please visit the favorite one of a night view once.
Location site Kanagawa Japan
Photographer GinjiFukasawa














photo blog -日常の風景-
by Ginji Fukasawa



0 件のコメント: